Mathias Kjøller og Bjarke Mogensen
Søndag d. 18. april 2027 kl. 16.00


Mathias Kjøller har været Aarhus Symfoniorkesters soloklarinetist siden 2007. Hans debutkoncert fra musikkonservatoriet var i 2013, og han har vundet et anseligt antal ærespriser, bl.a. Sonnings Talentpris og Victor Borges Musikpris. Han har været gæstesolist hos talrige danske og udenlandske symfoniorkestre.
Bjarke Mogensen, den efterhånden verdenskendte akkordeonist, har henrykket publikum på sit instrument siden sin debut som 13-årig som solist med Münchensymfonikerne på landsdækkende tysk fjemsyn. Han har vundet mange priser for sit spil og har optrådt verden over i mange forskellige sammenhænge i samspil med mange verdensnavne.
I pausen på koncerten afholdes musikforeningens generalforsamling.
